دانلود فایل های word پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن دانلود فایل های word پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار :

دانلود فایل های word پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار , در حجم 280 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
مفاهیم اساسی بازاریابی:
بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی, توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.

تعریف بازاریابی:
بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.

اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار:
نیاز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
معامله
بازار

نیاز:
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ارضای ان پدید می آورد.
در زمینه نیاز تئوریهای مختلفی توسط صاحبنظران علم مدیریت ارائه شده که از آن جمله می توان به افرادی مثل مازلو,ماری ,آلدفر و هرزبرگ اشاره کرد.

خواسته :
خواسته ها بیانگر کیفیت ارضائ نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای ازکوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می گیرد.

تقاضا:
سومین مفهوم اساسی بازاریابی,تقاضای افراد به کالاها و خدمات است.

کالا:
تقاضاها افراد را به سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند هر شیئ یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شدهو قادر باشد نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان را برآورده سازد,کالا نامیده می شود.
کالاها فقط در محصولات فیزیکی خلاصه نشده بلکه شامل خدمات , ایده ها , عقاید و اندیشه ها,سازمانها,مکانها,فعالیتها و یا ترکیبی از آنها نیز می شوند.
و...

این فایل با فرمت پاورپوینت در 280 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


لینک کمکی